מוסדות לימודים

לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק

ללמוד שיווק ופרסום לתואר ראשון

עולמות הפרסום והשיווק הם מעולמות התעסוקה התוססים והדינאמיים ביותר שיש, הכורכים יחדיו חשיבה יצירתית ודמיון פורה עם מטרות עסקיות ואפשרויות לפרנסה נאה במיוחד. אנשי השיווק והפרסום, אשר שירותיהם נדרשים כמעט בכל ארגון ועסק, תורמים רבות למטרותיו והשגת יעדיו של הארגון והעסק, וביכולתם להפוך מוצר כושל להצלחה כבירה ומדוברת. ענפי הפרסום והשיווק, המשלבים בתוכם עולמות תוכן שונים לכאורה – ככלכלה ומנהל ועסקים, לצד כתיבה יצירתית ופסיכולוגיה ותקשורת, הופכים חשובים יותר ויותר בעולם העסקים המודרני, בו התחרות עזה, ועל ליבו של קהל היעד מתחרים שלל שחקנים, ועל כן תפקידם של הפרסומאים ומנהלי השיווק הופך מרכזי יותר, שכן הם האחראים על בידולו של המוצר/ שירות ממתחריו, והגעתו אל תודעת הצרכנים וכיבושה. השינוי החד העובר על אמצעי התקשורת (הלא הם ערוצי הפרסום), עליית השיווק באינטרנט וכוחם הגובר של הרשתות החברתיות משפיעים אף הם רבות על עולם הפרסום, אשר נאלץ להסתגל למציאות חדשה זו ולעבוד עם אמצעי התקשורת החדשים, הטומנים בחובם שלל יתרונות חדשים. אם גם אתם מעוניינים להשתלב בעבודה בעולם תוסס זה, התואר הראשון בפרסום ושיווק יעזור לכם מאד להתברג בתעשייה השוקקת. בואו לקרוא מידע נוסף אודות לימודי התואר הראשון בשיווק ופרסום.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק -  מידע כללי
הפרסום הוא אחד מהאמצעים המרכזיים העומדים לרשותם של ארגונים ועסקים שונים בבואם לקדם את מטרותיהם – יידוע קהל היעד על מוצרים ושירותים חדשים, הנעתו של הקהל לפעולת קנייה, יצירת דעת קהל אוהדת למותג וכיו"ב. כיוון שהתחרות העסקית גוברת כל הזמן, ובכל ענף כמעט מתחרים עסקים רבים על תשומת ליבו של הצרכן, הפרסום האפקטיבי והשיווק האופטימלי מהווים, פעמים רבות, את הגורם המבדיל בין כישלון והצלחה. מעבר לחשיבות הרבה של הפרסום והשיווק לעולם הכלכלי, עבודה זו אף מהנה למדי ומשלבת יצירתיות רבה, ועל כן רבים מבקשים להשתלב בתחום תוסס ומרתק זה. על כן מציעים מוסדות לימוד ומכללות מובילות מסלולי לימודים אשר נועדו להכשיר את בוגריהם במיטב הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים לאיש השיווק והפרסום האיכותי.

לימודי פרסום ושיווק לתואר ראשון -  למי מיועדים הלימודים?
הלימודים לתואר ראשון בפרסום ושיווק מיועדים לאנשים יצירתיים, בעלי כושר הבעה ויכולת שכנוע, המעוניינים להשתלב בעבודה בעולם הסוער (והמסעיר) של השיווק והפרסום. הלימודים מתאימים גם לבעלי ומנהלי עסקים פרטיים, המעוניינים בכלים אשר יעזרו להם לשווק ולפרסם את מרכולתם על הצד הטוב ביותר. אם אתם מתעניינים בלימודי התואר הראשון בשיווק ופרסום, ייתכן כי תמצאו עניין רב גם בלימודי תואר ראשון במנהל עסקים או תואר ראשון בתקשורת, כמו גם בלימודי תעודה בתחומי השיווק והפרסום, המכירות ויחסי הציבור.

ללמוד תואר ראשון בפרסום ושיווק -  מהם תנאי הקבלה ללימודים?
תנאי הקבלה ללימודי התואר הראשון בשיווק ופרסום משתנים בין המוסדות השונים, אך בדרך כלל נדרשים המועמדים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי או בוגרי תואר ראשון. כמו כן, חלק ממוסדות הלימוד מקיימים ראיונות אישיים במטרה לבדוק את מידת התאמת המועמד ללימודים ולעיסוק בתחום, ולעיתים אף מקיימים המוסדות מבחנים ייעודיים – דוגמת בחינת כניסה באנגלית. אם אינכם בתנאי הקבלה תוכלו לשפר את סיכוייכם על יד הרשמה למכינה קדם אקדמית, שיפור והשלמת בגרויות, קורס פסיכומטרי או קורס אנגלית.

לימודי פרסום ותקשורת שיווקית לתואר ראשון -  אורך הלימודים ומתכונתם
משך הלימודים לקבל התואר הראשון בפרסום ותקשורת שיווקית אמנם משתנה בין המכללות ומוסדות הלימוד השונים, אך, בדרך כלל, נמשכים הלימודים כשלוש שנים. חלק ממוסדות הלימוד מציעים גם מסלולי לימוד בשעות הערב, המתאימים במיוחד לאנשים עובדים, אולם לימודים אלו נמשכים, לעיתים, זמן רב יותר, שכן הם כוללים פחות שעות לימוד שבועיות.

ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית לתואר ראשון - מהם התכנים הנלמדים בתואר?
לימודי התואר הראשון בפרסום ושיווק כוללים מגוון עשיר של נושאי לימוד עיוניים ותיאורטיים מרתקים, כמו גם התנסות מעשית רבה, כך שהכשרת הבוגרים הינה לעילא ועילא, ועם סיום הלימודים הם אוחזים במיטב הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים לאיש השיווק והפרסום המקצועי והאיכותי. אמנם נושאי הלימוד המדויקים משתנים מעט בין מכללה לרעותה ובין מוסד לימודים למשנהו, אך, לעיתים קרובות, כוללים הלימודים את הנושאים והתכנים הבאים: קופירייטינג, פיתוח חשיבה יצירתית, כתיבה שיווקית וכתיבה יוצרת, מיתוג, יחסי ציבור, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית, אמצעי התקשורת, התאמת המסר לקהל היעד, סקרי שוק, שיטות מחקר, תקציבאות, שיווק ופרסום באינטרנט, פסיכולוגיה חברתית, קשרי עיתונות, דיני תקשורת, רשתות חברתיות, תקשורת חזותית, התאמת המסר למדיה, תכנון קמפיינים, ועוד מגוון עשיר של נושאי לימוד מרתקים.
 
לימודי תואר בפרסום ותקשורת שיווקית – תעודה
בוגרי התואר, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת בוגר תואר ראשון BA, מטעם המוסד בו השלימו את לימודיהם.

ללמוד BA  בפרסום ושיווק  - מה עושים בסיום הלימודים?  
בוגרי הלימודים יוכלו להשתלב בעבודה במשרדי פרסום ויחסי ציבור, באמצעי התקשורת השונים, ובשלל ארגונים ציבוריים ועסקים, במגוון נרחב  של משרות מרתקות בעולם התוסס והדינאמי של השיווק והפרסום כתקציבאים, קופירייטרים, אנשי יחסי ציבור, ארט דירקטורים וכיו"ב. כן יוכלו הבוגרים להמשיך בלימודיהם ולפנות ללימודי תואר שני במנהל עסקים, תואר שני בתקשורת ומגוון תארים מתקדמים רלוונטיים נוספים, או להרחיב השכלתם בתחומים נוספים, כגון עיצוב גרפי, לדוגמא.

ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית לתואר BA -  סיכום
לסיכום, אם התברכתם בחשיבה יצירתית ויכולת שכנוע כבירה ואם אתם מחפשים סביבת עבודה צעירה ותוססת – ייתכן כי לימודי התואר הראשון בפרסום ותקשורת שיווקית מיועדים בדיוק עבורכם. לימודים מרתקים אלו יקנו לכם את מיטב הכלים, הידע והמיומנויות הדרושים לאיש השיווק והפרסום המקצועי והאיכותי, כך שתוכלו להשתלב במהירות (יחסית) בשלל העבודות בתחום. אז בואו ליהנות מלימודים מלאי יצירתיות – בואו ללמוד תואר ראשון בפרסום.
שירות אישי חינם
לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?