*פתיחת התוכנית וההרשמה אושרו ע"י המל"ג.
מטרת התוכנית היא הכשרת מנהלי מערכות שירות שיישמו מתודולוגיות הנדסיות וניהוליות תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות, מתוך הבנה מעמיקה של הגורם האנושי המעורב בתהליך, הן מצד נותן השירות והן מצד מקבל השירות.
בוגרי הלימודים יכירו את את התיאוריות והכלים המערכתיים העומדים לרשותם, ואף ירכשו מיומנות בשימושם.
בין נושאי הלימודים בתואר:
ניהול הלקוחות - תחום ידע המטפל במכלול הקשרים עם הלקוח בהיבט התהליכי וההתנהגותי. זו המסגרת הדואגת למימוש ציפיות מוסכמות ומחייבות (ולעיתים מעבר לכך).
ניהול ותפעול - תחום ידע המקיף מערכת של פעילויות עם קשרי גומלין וסדר קדימויות, שבהם משולבים משאבים המשמשים כתשומות כגון: לוגיסטיקה, עובדים, מכונות, ציוד, חומרים, הון, ידע וכדומה, המשתלבים יחד כדי לייצר תפוקות שירותיות.
ניהול תשתיות – מתן שירות בכל שלבי שרשרת השירות חייב להתבסס על סביבה ממוחשבת ומתוקשבת. סביבה זו מתבססת על תשתיות חומרה תוכנה ותקשורת. תשתיות השירות חייבות להיות מתקדמות ויעילות על מנת שהארגון יממש את מלוא הפוטנציאל שלו.
אינטגרציה - במהלך הלימודים יושם דגש על פיתוח החשיבה המערכתית והיכולת לתכנן, לשלוט, למדוד, לאתר חלופות ולהתעדכן בהיבטים הרב-תחומיים של פיתוח מערכות שירות תוך הבנה של הסביבה העיסקית והרגולטורית.