המסלול האקדמי המכללה למנהל הינה המכללה הגדולה בישראל, וכיום לומדים בה עשרת אלפים סטודנטים. בית הספר למינהל עסקים מציע לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום איכותיים ויוקרתיים, המאפשרים להעשיר את הידע האישי והמקצועי ולהתקדם במקום העבודה.
לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל פותחו עקב ההבנה כי כיום הצלחה עסקית של חברות וארגונים תלויה לא רק באיכות המוצרים, אלא בשיווק כמפתח להצלחה עסקית. ניהול השיווק בארגונים כולל קשת רחבה של תחומים, ומצריך שילוב ייחודי בין ידע רחב היקף, וכן ניסיון מעשי רב. לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום מקנים כלים מקצועיים מתקדמים בתחום השיווק והפרסום, ומכינים את הסטודנטים לשוק העבודה והניהול.
בית הספר למינהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למנהל מציע לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום, אשר מכינים את הסטודנטים לעבודה בסביבה עסקית מורכבת ומתחדשת ללא הרף. צוות המרצים נמנה עם חוקרים ומנהלים בעלי ניסיון רב שנים, המשלבים בין חומר עיוני יחד עם היבטים מעשיים, ובכלל זה ניתוח תיאורי מקרה של חברות עסקיות, דיונים עם אנשי שיווק וניהול, הרצאות אורח, והשתלבות התנסותית בארגונים במגוון תפקידים.
קשת הנושאים בלימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל רחבה ועשירה, ומאפשרת לכל סטודנט לבחור את הנושאים הקרובים לליבו. נושאים דוגמת פיתוח מותגים, פיתוח מוצרים, התנהגות צרכנים, שיווק באינטרנט, שיווק לעסקים, סקרים ומחקרי שוק, שיווק בינלאומי לחברות הי-טק, ניהול וקידום מכירות, שיווק שירותים, ניהול קמעונאות, שיווק ישיר, ניהול פרסום, יסודות ניהול השיווק, ניהול קשרי לקוחות ואסטרטגיה הם רק חלק ממגוון הנושאים במהלך לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום.
תוכנית לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל מקנה לסטודנטים יתרון רב ערך, בדמות רשת Networking ייחודית בין אלפי בוגרי בית הספר למנהל עסקים. התמחות בשיווק ופרסום הינה ההתמחות הוותיקה ביותר בבית הספר למנהל עסקים של המכללה למנהל, ומנהלים רבים בשוק העבודה הישראלי הם בוגרי בית הספר. יתרון ייחודי נוסף למסלול האקדמי הינו יחידה להכוון תעסוקתי, אשר מלווה את הסטודנטים כבר במהלך הלימודים ומסייעת בהשתלבות בשוק העבודה.
לימודי תואר שני במינהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום אורכים שנתיים, ללא סמסטר קיץ. המסלול האקדמי המכללה למנהל רואה חשיבות רבה בשילוב בין לימודים ועבודה, ועל כן רוב לימודי תואר שני במנהל עסקים מתקיימים במתכונת של לימודי ערב, במיוחד לאנשים עובדים. תנאי קבלה ללימודי תואר שני במינהל עסקים כוללים תואר ראשון ומעבר של בחינת GMAT. עם זאת, בעלי ניסיון ניהולי של 10 שנים לפחות בתפקידים בכירים רשאים לפנות לוועדת הקבלה של התוכנית לשם קבלת פטור.