בית הספר ליזמות עסקית מציע לימודי עסקים ויזמות עסקית במגוון מסלולים מרתקים, המקנים ליזמים את כל הכלים והמיומנויות הנחוצים על מנת להצליח בשוק תחרותי ודינאמי.
בית הספר ליזמות עסקית - מסלולי לימוד
לימודי יזמות עסקית בסיסי
לימודי יזמות בתחום המזון (מסעדות בתי קפה ובארים)
לימודי יזמות נדל"ן
לימודי שיווק ומכירות ליזמים
לימודי יזמות עסקית בסיסי
עולם העסקים המודרני תחרותי, ומצריך כלים וידע מתקדמים בתחומים דוגמת בחינת כדאיות חדירה לפעילויות ושווקים חדשים, ניהול העסק, שווק ומכירות, פתרון בעיות בתזרים המזומנים, ותכנון מס מתקדם. תוכנית הלימודים משלבת לימודים פרקטיים יחד עם תוכן עיוני, ומיועדת לבעלי עסקים בלבד, הן עצמאיים והן חברות. נוסף על תוכנית הלימודים, כל משתתף זכאי לליווי מקצועי אישי של רואה חשבון במהלך הלימודים ועד שישה חודשים מתום הקורס, ללא תשלום נוסף. לאחר סיום הלימודים בהצלחה, הבוגרים זכאים לתעודת גמר.
לימודי יזמות בתחום המזון (מסעדות בתי קפה ובארים)
על מנת לעסוק ביזמות בתחום המזון, יש צורך בידע רב במיוחד, וזאת בשל אופי הפעילות העסקית וההשקעות הגבוהות הנדרשות בענף. בית הספר ליזמות עסקית מציע מסלול לימודים ייחודי, המיועד ליזמים המבקשים לעסוק בתחום, וכולל תכנים פרקטיים ויישומיים בתחומים דוגמת ניהול כספי, בניית תפריטים, עריכת תוכנית עסקית, ורישוי עסקים. נוסף על תוכנית הלימודים, כל משתתף זכאי לליווי מקצועי אישי של רואה חשבון למשך תקופה של חצי שנה מרגע הקמת העסק, ללא תשלום נוסף. לאחר סיום הלימודים בהצלחה, הבוגרים זכאים לתעודת גמר.
לימודי יזמות נדל"ן
בית הספר ליזמות עסקית מציע לימודי יזמות נדל"ן מרתקים, אשר אינם מחייבים השקעת הון עצמי. הלימודים מיועדים לכל מי שמבקש לעסוק בתחום, ובפרט למעוניינים ליזום ולבצע עסקאות נדל"ן דוגמת שיפוץ דירה, ייזום פרויקטים או רכישת דירה. תוכנית הלימודים כוללת 22 מפגשים בני 4.5 שעות כל אחד, וכן מטלות מעשיות ופרויקט גמר. כל משתתף זכאי לליווי עסקי במהלך תקופת הקורס, המאפשר לבחון פרויקטים להשקעה.
לימודי שיווק ומכירות ליזמים
מסלול מרתק זה מעניק את הכלים הנחוצים על מנת לעסוק ביזמות, ובכלל זה מיומנויות תשאול ואיתור צרכי לקוח, מודל חווית לקוח, יחסי ציבור בחינם, חשיבה שיווקית מתקדמת, הפעלת מנועי חיפוש בחינם, הצגה אפקטיבית של תועלות המוצר ללקוח, סגנונות תקשורת, מיתוג כאסטרטגיה שיווקית, פורומים ככלי עזר לשיווק, תקשורת מילולית, קידום האתר של העסק, השפעת נותן השירות על שביעות רצון הלקוח, יחסי ציבור באינטרנט, ועוד.