מכללת דעת השרון מציעה לימודי הכשרת מנהלי מדיה חברתית מרתקים, והכשירה עד כה אלפי בוגרים אשר השתלבו במשרות מפתח ובקשת רחבה של תפקידים בתעשיית ההיי טק.
קורס מנהלי מדיה חברתית (המסלול המורחב) בשיתוף מכללת סומו.
לימודי הכשרת מנהלי מדיה חברתית במכללת דעת השרון נחשבים למרתקים במיוחד, ומקנים את כל הכלים הנחוצים על מנת להשתלב בתחום. התוכנית מיועדת לחסרי רקע בתחום, אשר מבקשים לרכוש מקצוע מבוקש, דינאמי ומרתק, ולפתוח אפשרויות תעסוקה חדשות. הלימודים נלמדים במהלך יום לימוד אחד בשבוע, וניתן לבחור בין מסלול בוקר, או לימודי ערב. משך הלימודים הוא 80 שעות. למשך כל הקורס קיים יום נוסף ובו תרגול מודרך העומד לרשות הסטודנטים.
מאחר ושיווק במדיה חברתית שונה משיווק רגיל, יש צורך בכלים מקצועיים ייחודיים על מנת להשתלב בתחום. לימודי הכשרת מנהלי מדיה חברתית במכללת דעת השרון מעניקים את המיומנויות הנחוצות לשם כך, ובכלל זה הטכניקות לשם יצירת תכנים אשר יעודדו את הגולשים לתגובה והשתתפות בשיח. נושאים נוספים של הלימודים כוללים תרגול של בניית אסטרטגיה שיווקית, קידום מותגים, פיתוח ערוץ שירות לקוחות יעל המייצר נאמנות, ניהול קמפיין יחסי ציבור ברשת, ועוד. בנוסף, המשתתפים בקורס יכירו בצורה מעמיקה את שיטות השיווק השונות במדיה החברתית, ובכלל זה , google+, linkedin, twiter facebook, youtube וכן ניהול של בלוגים ופורומים.
לאחר סיום הלימודים בהצלחה, הבוגרים זכאים לתעודת הסמכה של מכללת דעת השרון מ"קבוצת דעת", ולאפשרות הייחודית להתמחות בתשלום מלא בפרויקטים של חברות מובילות בתחום. אופציה זו מעניקה לסטודנטים הזדמנות ייחודית לרכוש ניסיון עשיר, לחבור לחברות העוסקות בתחום, וליהנות מיתרון ניכר על פני בוגרים של מוסדות אחרות. ניתן לעסוק במקומות מרתקים ומאתגרים, דוגמת משרדי פרסום ויחסי ציבור, חברות המתמחות בפעילות שיווקית במדיה חברתית, ניהול מדיה חברתית בחברות וארגונים, ניהול פרויקטים, ועוד.